You are here

YourKonecranes asiakasportaali uudistui!

Yksi teollisen Internetin kehityshankkeistamme on nyt edennyt kehitysvaiheesta käyttöönottoon!

Aloitimme uuden digitaalisen asiakasrajapinnan pilotoinnin Suomessa 11. helmikuuta 2015. Palvelu tuo yhteen ja tekee näkyväksi kaiken nykyisille asiakkaillemme olennaisen informaation sekä tarjoaa erinomaisen digitaalisen asiakaskokemuksen. Palvelun kehitystyö alkoi jo keväällä 2014 MUCI-projektissa (Multi-channel Unified Customer Interface), jonka ensisijaisena tavoitteena oli integroida etäpalvelu TRUCONNECT ja kunnossapidon -datat yhteen näkymään.

Siirtyessämme kehitysvaiheesta tuotantoympäristöön, päätimme kutsua varsinaista asiakkaille tarjottavaa palvelua YourKonecranes-nimellä. Näin huollon asiakasportaalin nimi pysyy samana, vaikka taustalla oleva palvelu onkin täysin uudistunut.

Mitä uusittu YourKonecranes tarjoaa asiakkaille

  • Olennaiset toiminnallisuudet ja datan eri lähdejärjestelmistä:
  • Turvallisuushälytykset ja laitekohtaiset käyttötiedot TRUCONNECT-etäpalvelusta
  • Mahdollisuuden luoda työtilauksia
  • Näkymän asiakkaan laitekantaan sekä tarkalla tasolla yksittäisiin laitteisiin
  • Automaattisesti luodut asiakasraportit, sekä mahdollisuuden lisätä dokumentteja tarvittaessa
  • Täydellisen huoltohistorian sekä tehdyt toimenpiteet laite- ja toimipistetasolla
  • Responsiivisen käyttöliittymän, joka toimii kaikilla laitteilla
  • Miellyttävän ja nopean käyttökokemuksen

Lisätiedot:
Ilkka Blomqvist
Product Manager – Information Services
Puh. +358 405 791 289

Content bottom